Plans de garantia UCare
|
BàsicPLA
|
MésPLA
|
PlatíPLA
|
---|---|---|---|
Garantia ampliada fins a 3 anys |
![]() |
![]() |
![]() |
Reparació gratuïta sota garantia ampliada |
![]() |
![]() |
![]() |
Cobertura de garantia internacional (1 any) |
![]() |
![]() |
![]() |
Garantia de danys accidentals |
![]() |
![]() |
![]() |
25% càrrecs de reparació (per incident) sota la garantia de danys accidentals. S'apliquen T&C* |
![]() |
![]() |
![]() |
Danys per vessament |
![]() |
![]() |
![]() |
Protecció contra el foc |
![]() |
![]() |
![]() |
El dispositiu s'ha reparat en centres de servei no autoritzats tret que UBUY ho hagi aprovat.
Els danys es van produir per trencament intencionat.
Múltiples danys sospitosos al mateix o a diferents costats del producte.
Doblació o abollajada al cos del dispositiu o qualsevol altre dany estètic.
Danys múltiples o combinats com trencament i vessament de líquids al mateix temps i submersió total en líquids.
Falles derivades d'un mal ús, negligència deliberada, configuració defectuosa, lliurament defectuós i ús d'accessoris no adequats.
Els números de sèrie s'han modificat, s'han manipulat o s'han eliminat total o parcialment, o s'ha eliminat l'etiqueta.
Els accessoris que acompanyen el producte.
Neteja i manteniment de rutina.
Danys de dades/ equips/ programari a causa d'una infecció per virus o similars.
No protegir els vostres aparells de la infestació de plagues i rosegadors, etc.
Les peces consumibles com els filtres d'un purificador d'aigua o una xemeneia de cuina, que estan dissenyades per durar una vida determinada i, per tant, substituïdes pel consumidor no estan cobertes.
Enviament i duanes si se us envia el reemplaçament.
Qualsevol dany causat per modificacions no aprovades a les especificacions del fabricant, inclosa l'incompliment de les instruccions del fabricant.
La garantia no serà transferible.
La garantia no cobreix la recuperació de dades de cap producte que tingui mitjans per emmagatzemar dades digitalment al dispositiu.
UBUY pot cancel·lar la garantia d'un article i reemborsar l'import de la garantia si considera que l'article no és apte per a la garantia.

En cas d'un defecte o dany al producte, el client ha de portar el producte al centre de servei del fabricant o a un centre de servei autoritzat amb la factura de compra original del producte. En cas que el centre de servei cobreixi per la reparació, el client hauria d'enviar una factura autoritzada de la mateixa a UBUY per a la seva devolució omplint la reclamació de garantia a través del seu compte.
En cas de peces danyades, el client s'ha de posar en contacte amb UBUY, si les peces estan disponibles, UBUY l'enviarà al client i el client haurà de pagar l'enviament i la duana. Si no està disponible, el client pot obtenir l'article al seu final i UBUY reemborsarà el cost de les peces del producte (enviament + duanes no es reemborsarà)
En cas que l'article no sigui operable i no es pugui reparar, UBUY proporcionarà el reemplaçament per al client (després d'aplicar l'amortització*), els clients hauran de pagar les despeses d'enviament i duanes. Si el reemplaçament no està disponible, UBUY reemborsarà el cost del producte (després d'aplicar l'amortització*)
En cas de reclamació d'incendi, s'haurà de presentar la documentació següent al centre de servei autoritzat o a UBUY:
- El dispositiu ha d'estar present i lliurat a UBUY en qualsevol condició.
- Els danys només es cobreixen en cas d'incendi extern accidental.
- Còpia de la factura de compra a nom del client. Còpia del carnet d'identificació del client.
- Còpia de l'acta dels bombers signada i degudament segellada.
L'amortització s'aplicarà anualment i serà la següent
- 1r any: 10% del valor del producte
- 2n any: 20% del valor del producte
- 3r any: 30% del valor del producte