Afegit a la cistella

Política d'enviament

Garantir la satisfacció del client sempre ha estat la nostra màxima prioritat. El nostre objectiu principal és assegurar-nos que els enviaments dels clients es lliuren de manera segura i dins l'interval de temps assignat.

El nostre equip supervisa de prop tots els paquets des de l'enviament fins al seu lliurament satisfactori als clients. Esperem generar confiança i aportar somriures als nostres clients amb cada comanda lliurada.

Procés i procediment d'enviament

Els productes s'envien des del venedor a les nostres instal·lacions de magatzem. Els productes s'examinen a fons a les nostres instal·lacions de magatzem abans d'enviar-los als nostres clients. Realitzem el lliurament puntual d'aquests enviaments mitjançant serveis de missatgeria de tercers que entreguen comandes als clients en nom nostre.

Opcions d'enviament:

Quan feu una comanda, podeu triar les opcions de lliurament a la caixa. La data provisional esmentada a la descripció del producte té un impacte significatiu en el temps de trànsit de l'enviament.

Despeses d'enviament:

Les despeses d'enviament totals es calculen a la pàgina de pagament. Les despeses d'enviament varien en funció del pes i la mida del producte, així com de l'opció d'enviament seleccionada. Les despeses d'enviament canviaran amb cada article addicional que s'afegeixi al vostre carretó Els clients poden estalviar més en l'enviament augmentant la mida de la cistella en lloc de fer comandes d'un sol article.

Punts importants a tenir en compte per a l'enviament:

Assegureu-vos que coneixeu a fons els índexs següents:

  1. Restriccions d'embalatge:

    D'acord amb les normes i estàndards de l'organització internacional d'aviació, els productes que contenen líquids inflamables, gasos comprimits, gasos líquids, agents oxidants i sòlids inflamables estan subjectes a restriccions d'embalatge en funció del seu volum. La vostra comanda es lliurarà en diversos paquets si passa que conté aquests productes.

  2. Enviaments encallats a la duana:

    Pel que fa a cadascuna d'aquestes compres realitzades pel client a través del lloc web d'Ubuy, el destinatari al país de destinació en tots els casos serà l'"Importador de registre" i haurà de complir amb totes les lleis i regulacions d'aquest país de destinació per als productes o productes. comprat a través del lloc web d'Ubuy.

    L'empresa de missatgeria normalment s'encarrega del procediment de despatx de duana. En cas que l'enviament es mantingui en els processos de despatx de duana a causa de la falta o l'absència de la documentació/documents/declaració/ llicència governamental o certificats adequats requerits a l'"Importador de registre":

    • Si l'"Importador de registre" no proporciona els documents i la documentació requerits a les autoritats duaneres i, com a resultat, els productes són confiscats per la duana, Ubuy no emetrà cap reemborsament. Per tant, us recomanem fermament que feu els preparatius previs i que envieu els documents pertinents quan ho sol·licitin les autoritats duaneres.
    • Si l'enviament es retorna al nostre magatzem en cas de falta/absència de documentació, etc. a partir del final del client, només s'emetrà un reemborsament després de deduir les despeses d'enviament de devolució del preu de compra del producte. L'enviament i els càrrecs personalitzats no s'inclouran en el reemborsament.
  3. Enviaments no lliurats/Enviament rebutjat retornat

    Quan un enviament és aprovat per les autoritats duaneres, l'empresa de missatgeria en qüestió es posarà en contacte amb el client i organitzarà el lliurament de la comanda:

    En el cas que el client no respongui, es nega a acceptar el lliurament o es nega a pagar els drets i impostos aplicables a causa del transportista en el moment del lliurament. L'enviament es retornarà al país d'origen.

    El client pot presentar una reclamació de devolució per als casos anteriors. Si l'enviament és apte per a un reemborsament segons la Política de devolució d'Ubuy, Ubuy només reemborsarà el preu dels productes de l'enviament afectat. Les despeses d'enviament i personalització no s'inclouran en el reemborsament. El cost de l'enviament de devolució també es descomptarà del preu total de la mercaderia afectada en l'enviament.

    Si l'enviament no es retorna o els productes no són retornables, el client no té dret a un reemborsament.

  4. Articles prohibits i importació d'articles restringits al país de destinació:

    Ubuy s'esforça per complir les lleis i assegura que el producte o els productes compleixen els requisits reglamentaris i de seguretat dels països respectius. Tanmateix, és possible que no tots els productes que figuren al lloc web d'Ubuy estiguin disponibles per a la compra al vostre país de destinació respectiu. Ubuy no fa promeses ni garanteix la disponibilitat de qualsevol producte o productes que figuren al lloc web com a disponibles al país de destinació respectiu del client.

    Tots els productes adquirits al lloc web d'Ubuy estan subjectes en tot moment a totes les exportacions i a totes les regulacions comercials i aranzelàries de qualsevol nació de la jurisdicció competent. Amb milions de productes disponibles al nostre lloc web/aplicació, és difícil filtrar els que no es poden enviar a causa de les regulacions i procediments duaners específics del país.

    El client que adquireixi els productes a través del lloc web d'Ubuy i/o el destinatari dels productes al país de destinació és/són l'únic responsable d'assegurar que els productes es puguin importar legalment al país de destinació com a Ubuy. i els seus afiliats no fan afirmacions, representacions o promeses de cap tipus sobre la legalitat d'importar cap producte (s) comprat al lloc web d'Ubuy al país del món. Si els productes encarregats estan restringits o prohibits i no estan aprovats per les autoritats de despatx de duana del país de destinació, el client no és elegible per a un reemborsament.

Motius del retard:

El període de lliurament estimat proporcionat per Ubuy reflecteix l'entrega més estàndard. Tanmateix, algunes comandes poden estar subjectes a un temps de trànsit més llarg causat per:

  • Bad weather Mal temps
  • Flight delays Retrasos de vol
  • National holidays or FestivalsFestes o festius nacionals
  • Customs clearance procedures Procediments de despatx duaner
  • Natural CalamitiesCalamitats naturals
  • Massive Breakout of Disease Irrupció massiva de la malaltia.
  • Other unforeseen circumstances Altres circumstàncies imprevistes

Seguiment de l'enviament:

Es poden fer un seguiment de tots els enviaments mitjançant el número d'identificació de la comanda a la nostra pàgina de seguiment. L'opció de fer el seguiment d'una comanda es troba a la part inferior del nostre lloc web Els usuaris de l'aplicació poden veure l'opció "seguir la comanda" quan fan clic a la icona del menú a la secció superior esquerra de l'aplicació. L'usuari pot fer clic a "les meves comandes" i fer un seguiment de l'enviament fàcilment.

No dubteu a contactar amb el nostre equip d'assistència per obtenir més ajuda.