facebook
Afegit a la cistella

Política de devolució i reemborsament

Heu rebut un(s) producte(s) incorrecte, danyat, defectuós o producte/s amb peces que falten? No us preocupeu, el nostre equip de suport i operacions està aquí per ajudar-vos de la millor manera possible. El nostre objectiu és oferir serveis excepcionals als clients.

Polítiques i procediment de devolució

El client pot retornar una part incorrecta, danyada, defectuosa o que falti / producte incomplet. En cas de producte danyat, el client ha d'informar a l'empresa de missatgeria assignada i Ubuy en un termini de 3 dies des de l'entrega i, en cas d'altres condicions, la finestra de devolució està oberta durant 7 dies després del lliurament. La nostra política no aborda les preocupacions dels clients després de 7 dies de lliurament. Demanem disculpes per les molèsties ocasionades.

El client ha de complir les següents condicions per retornar qualsevol producte:

  1. El client s'ha de posar en contacte amb nosaltres dins dels 7 dies posteriors al lliurament.
  2. El producte ha d'estar en un estat no utilitzat i de revenda.
  3. El producte ha d'estar en el seu embalatge original, inclosa la caixa de la marca/fabricant, l'etiqueta MRP intacta, el manual d'usuari i la targeta de garantia.
  4. El producte ha de ser retornat pel client en la seva totalitat amb tots els accessoris que l'acompanyen o els obsequis que hi hagin.

El client ha de contactar amb el nostre equip d'assistència per informar d'un problema relacionat amb el producte danyat, defectuós o incorrecte.

El client ha de proporcionar/penjar totes les imatges i vídeos requerits amb una descripció breu i detallada que ajudarà l'equip a investigar el cas.

Categories i condicions de producte no elegibles per a la devolució:

  1. Categories específiques com ara roba interior, roba interior, roba de bany, productes de bellesa, perfums/desodorants i regals de roba, queviures i gourmet, joieria, articles per a mascotes, llibres, música, pel·lícules, piles, etc., no són elegibles per a la devolució i el reemborsament.
  2. Productes amb etiquetes o accessoris que falten.
  3. Productes digitals.
  4. Productes manipulats o amb números de sèrie que falten.
  5. Un producte que ha estat utilitzat o instal·lat pel client.
  6. Qualsevol producte que no estigui en la seva forma o embalatge original.
  7. Els productes renovats o de segona mà no són elegibles per a devolucions.
  8. Productes que no estiguin danyats, defectuosos o diferents del que es va demanar originalment.

Polítiques i procediment de reemborsament

En cas de devolució, el procés de devolució només s'iniciarà després que el producte hagi estat rebut, inspeccionat i examinat al nostre magatzem, indicant que compleix els criteris d'elegibilitat. L'aprovació o el rebuig del reemborsament depèn de la investigació realitzada per l'equip responsable.

Un cop iniciem un reembossament, trigaran aproximadament entre 7 i 10 dies laborables perquè l'import es reflecteixi en el mètode de pagament original. Tanmateix, el mateix varia segons els estàndards de liquidació del banc. En el cas d'Ucredit, l'import es reflectirà al vostre compte Ubuy en 24-48 hores laborables. Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència per obtenir més informació.

Política de reemborsament de costums, arances, impostos i IVA en cas d'un producte o productes incorrectes, danyats o defectuosos amb peces que falten:

  1. Si Ubuy va cobrar al client duanes, drets, impostos o IVA per avançat, l'import es reemborsarà a la passarel·la de pagament.
  2. si Ubuy no va cobrar per avançat la duana, els drets, els impostos o l'IVA, l'import només es reemborsarà com a Ucredit.

Tingueu en compte que els drets de duana, els impostos i l'IVA no es reemborsaran excepte quan s'entrega una part incorrecta, danyada, defectuosa o que falti o un producte incomplet.

Articles en venda:

Els productes que formen part de qualsevol oferta de venda/promoció no es poden reemborsar tret que tinguin defectes.