Preguntes freqüents
-
Devolucions i devolucions
-
Comanda i lliurament
-
despatx de duana i cancel·lació
-
pagaments i comissions
-
campanyes i ofertes
-
privadesa i informació general
-
legitimitat i fiabilitat
No Faq Found
POLÍTICA DE DEVOLUCIÓ
Malauradament, no tenim una política de canvi. El client pot retornar una part incorrecta, danyada, defectuosa o que falti / producte incomplet. En cas de producte danyat, el client ha d'informar a l'empresa de missatgeria assignada i Ubuy en un termini de 3 dies des de l'entrega i, en cas d'altres condicions, la finestra de devolució està oberta durant 7 dies després del lliurament. La nostra política no aborda les preocupacions dels clients després de 7 dies de lliurament. Demanem disculpes per les molèsties ocasionades.
El client ha de contactar amb el nostre equip d'assistència per informar d'un problema relacionat amb el producte danyat, defectuós o incorrecte. Es proporcionarà un enllaç al client a l'adreça de correu electrònic registrada després que s'hagi contactat amb l'equip d'atenció al client.
Només es poden retornar productes incorrectes, danyats, defectuosos o amb peces que falten.
- El client s'ha de posar en contacte amb nosaltres dins dels 7 dies posteriors al lliurament.
- El producte ha d'estar en un estat no utilitzat i de revenda.
- El producte ha d'estar en el seu embalatge original, inclosa la caixa de la marca/fabricant, l'etiqueta MRP intacta, el manual d'usuari i la targeta de garantia.
- El producte ha de ser retornat pel client en la seva totalitat amb tots els accessoris que l'acompanyen o els obsequis que hi hagin.
- Categories específiques com ara roba interior, roba interior, roba de bany, productes de bellesa, perfums/desodorants i regals de roba, queviures i gourmet, joieria, articles per a mascotes, llibres, música, pel·lícules, piles, etc., no són elegibles per a la devolució i el reemborsament.
- Productes amb etiquetes o accessoris que falten.
- Productes digitals.
- Productes manipulats o amb números de sèrie que falten.
- Un producte que ha estat utilitzat o instal·lat pel client.
- Qualsevol producte que no estigui en la seva forma o embalatge original.
- Els productes renovats o de segona mà no són elegibles per a devolucions.
- Productes que no estiguin danyats, defectuosos o diferents del que es va demanar originalment.
El client pot retornar una part incorrecta, danyada, defectuosa o que falti / producte incomplet. En cas de falta de producte, el client ha d'informar a l'empresa de missatgeria assignada i Ubuy en un termini de 3 dies des de l'entrega i en cas d'altres condicions, la finestra de devolució està oberta durant 7 dies després de l'entrega. La nostra política no aborda les preocupacions dels clients després de 7 dies de lliurament. Demanem disculpes per les molèsties ocasionades.
El client pot retornar una part incorrecta, danyada, defectuosa o que falti / producte incomplet. En el cas de productes danyats, el client ha d'informar a l'empresa de missatgeria assignada i Ubuy en un termini de 3 dies des de l'entrega i, en cas d'altres condicions, la finestra de devolució està oberta durant 7 dies després del lliurament. La nostra política no aborda les preocupacions dels clients després de 7 dies de lliurament. Demanem disculpes per les molèsties ocasionades.
El client ha de complir les següents condicions per retornar qualsevol producte:
- El client s'ha de posar en contacte amb nosaltres dins dels 7 dies posteriors al lliurament.
- El producte ha d'estar en un estat no utilitzat i de revenda.
- El producte ha d'estar en el seu embalatge original, inclosa la caixa de la marca/fabricant, el manual d'usuari, la targeta de garantia i l'etiqueta MRP intacte.
- El producte ha de ser retornat pel client en la seva totalitat amb tots els accessoris que l'acompanyen o els obsequis que hi hagin.
El client ha de contactar amb el nostre equip d'assistència per informar d'un problema relacionat amb el producte danyat, defectuós o incorrecte.
El client ha de penjar totes les imatges i vídeos necessaris amb una breu descripció detallada del problema que ajudarà l'equip a investigar el cas.
Per obtenir més informació, visiteu la nostra política de devolució o poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència.
POLÍTICA DE DEVOLUCIONS
En cas de devolució, el procés de devolució només començarà després que el producte hagi estat rebut, inspeccionat i examinat al nostre magatzem. Un cop es consideri que el producte és apte per a un reemborsament, l'import de la devolució s'abonarà al vostre compte bancari/ compte Ubuy /forma de pagament original.
Un cop iniciem un reembossament, trigaran aproximadament entre 7 i 10 dies laborables perquè l'import es reflecteixi en el mètode de pagament original. Tanmateix, el temps de reemborsament al vostre compte bancari variarà de manera diferent segons la política de liquidació del vostre banc. En el cas d'Ucredit, l'import es reflectirà al vostre compte Ubuy en 24-48 hores laborables. Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència per obtenir més informació.
- Superviseu el vostre compte bancari, ja que la liquidació de les transaccions interbancaries pot trigar més del previst.
- Poseu-vos en contacte amb el vostre banc i tingueu l'identificador de transacció a punt per compartir-lo.
- En cas que encara no hagis rebut un reemborsament, posa't en contacte amb el nostre equip d'atenció al client.
Un cop el producte torni al nostre magatzem, iniciaríem un reemborsament. L'import trigarà entre 7 i 10 dies laborables a reflectir-se al mètode de pagament original. Tanmateix, el mateix varia segons els estàndards de liquidació del banc. En el cas d'Ucredit, l'import es reflectirà al vostre compte Ubuy en 24-48 hores laborables. Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència per obtenir més informació.
El client pot retornar una part incorrecta, danyada, defectuosa o que falti / producte incomplet.
Si la comanda no s'entrega o es perd durant el trànsit, s'emetrà un reemborsament.
Consulteu la política d'enviament i el nostre servei d'atenció al client per obtenir més detalls.
Comanda
Pots fer un seguiment de la vostra comanda amb l'ajuda d'un "Enllaç de seguiment de la comanda" que rebreu al correu/SMS de confirmació de la vostra comanda.
Podeu fer clic a l'opció "Seguiment de la comanda" disponible a la part inferior de la pàgina per fer un seguiment de les comandes al nostre lloc web.
Els usuaris de l'aplicació poden veure l'opció "seguir la comanda" disponible a la icona del menú. No dubteu a contactar amb el nostre equip d'assistència per obtenir més ajuda.
Malauradament, no podem canviar el producte un cop feta la comanda.
Sí, es pot proporcionar una factura de comanda a petició. Poseu-vos en contacte amb l'equip d'atenció al client per obtenir ajuda.
- Visiteu el nostre cercador global per trobar el producte que busqueu.
- Feu clic al producte desitjat per veure més detalls sobre el producte.
- Seleccioneu l'article desitjat i seleccioneu la mida i la quantitat preferides. Un cop triat, continueu fent clic a "Afegeix a la cistella".
- Per veure el vostre carretó, seleccioneu el botó "Veure carretó". Després, podeu seleccionar "Continuar comprant" si voleu afegir més articles o "Procedir a la compra segura" si voleu pagar.
- Aplica el cupó de descompte si està disponible
- Si voleu continuar com a convidat, introduïu la vostra adreça de correu electrònic i la informació d'enviament per continuar.
- Si sou un client habitual, introduïu les vostres dades d'inici de sessió per continuar.
- Si sou un client nou i voleu registrar-vos, registreu-vos amb les vostres dades de contacte.
- Trieu el vostre mètode d'enviament per continuar.
- Feu clic al vostre mètode de pagament preferit i a l'opció Continua per pagar.
- La vostra comanda es farà un cop rebem el pagament.
En cas que la comanda no s'entregui, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client o amb l'empresa de missatgeria assignada per obtenir ajuda.
Lliurament
Les comandes s'entreguen generalment dins del termini especificat en el mètode d'enviament escollit pel client a la compra.
Quan el client hagi de pagar la duana, el lliurament es confirmarà un cop s'hagin pagat les despeses.
Sí, rebràs una trucada/SMS de l'empresa de missatgeria abans del lliurament. Podeu programar el lliurament en conseqüència.
- Si l'opció està disponible al vostre país. Podeu optar per pagar les duanes, els drets i els impostos per avançat o en el moment del lliurament. Aquesta opció està disponible i es calcula en el moment de la compra.
- Segons el país. Les duanes, els drets i els impostos es poden cobrar per avançat i calcular-se a la caixa. El client no ha de pagar res en el moment de l'entrega i si l'empresa de missatgeria cobra algun import, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client per obtenir ajuda.
- En alguns països, les duanes, els drets i els impostos no es cobren per avançat. El client haurà de pagar aquests càrrecs al servei de missatgeria assignat.
Els articles de la vostra comanda se us poden enviar en diversos enviaments perquè us arribin el més ràpid possible!
Però no et preocupis! Qualsevol enviament s'afegeix només una vegada a la vostra comanda. No els haureu de tornar a pagar si rebeu la vostra comanda en diversos enviaments.
despatx de duana
- Si s'ha pagat la duana per avançat: el client no ha de pagar res en el moment del lliurament i si l'empresa de missatgeria cobra algun import, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client per obtenir ajuda.
- En el cas que les duanes, els drets i els impostos no es cobren per avançat. El client haurà de pagar aquests càrrecs en el moment del lliurament.
L'empresa de missatgeria normalment s'encarrega del procediment de despatx de duana. No obstant això, l'autoritat duanera pot requerir una declaració urgent o documents addicionals al client. Haureu de proporcionar tots els documents i documents requerits tan aviat com sigui possible a l'empresa de missatgeria perquè els pugui presentar a l'autoritat duanera.
Quan les duanes no es paguen per avançat amb la comanda, el client és responsable de pagar les despeses de duana, organitzar la documentació necessària i treure l'enviament de la duana.
Pel que fa a cadascuna d'aquestes compres realitzades pel client a través del lloc web d'Ubuy, el destinatari al país de destinació en tots els casos serà l'"Importador de registre" i ha de complir amb totes les lleis i regulacions d'aquest país de destinació per als productes o productes. comprat a través del lloc web d'Ubuy.
L'empresa de missatgeria normalment s'encarrega del procediment de despatx de duana. En cas que l'enviament es mantingui en els processos de despatx de duana a causa de la falta o l'absència de la documentació/documents/declaració/llicència governamental o certificats adequats requerits a l'"Importador de registre":
- Si l'"Importador de registre" no proporciona els documents i la documentació requerits a les autoritats duaneres i, com a conseqüència, els productes són confiscats per la duana, Ubuy no emetrà cap reemborsament. Per tant, us recomanem fermament que feu els preparatius previs i que envieu els documents pertinents quan ho sol·licitin les autoritats duaneres.
- Si l'enviament es retorna al nostre magatzem en cas de falta/absència de documentació, etc. per part del client, Ubuy només reemborsarà el preu de compra del/s producte/s al client. Les despeses d'enviament i devolució no s'inclouran en el reemborsament.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Per evitar el retard en l'enviament, les duanes poden requerir els següents documents del vostre costat:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Les autoritats duaneres també poden requerir documents addicionals no enumerats anteriorment. L'empresa de missatgeria us notificarà si cal un document específic per a l'autorització.
Pels càrrecs duaners anticipats, no es cobraran altres càrrecs.
En el cas de les despeses duaneres no cobrades per avançat, l'empresa de missatgeria pot cobrar les despeses següents:
- Càrrecs de desemborsament
- Emmagatzematge en garantia si el client no ha compartit el document requerit en el termini
- Impostos
- Comissions de gestió
- Càrrecs administratius
cancel·lació
- Si l'enviament està llest per a l'enviament o ja s'ha enviat des de les instal·lacions del venedor però encara no ha arribat al magatzem d'Ubuy. Una part del preu d'enviament es descomptarà de l'import total de la devolució afectat a l'enviament.
- Si la comanda/producte ha estat processat pel venedor però encara no s'ha enviat, el client té dret a un reemborsament complet
- Si la comanda/producte no ha estat creat/processat pel venedor: el client té dret a un reemborsament complet.
- Si l'enviament ja ha sortit al vostre país i el número de factura de la via aèria està disponible a l'empresa de missatgeria a la pàgina de seguiment. No podrem cancel·lar la teva comanda.
- Aneu al vostre compte
- A l'opció col·locada recentment, feu clic a cancel·lar i feu la vostra sol·licitud.
- Si l'opció de cancel·lació de la comanda no està disponible, poseu-vos en contacte amb nosaltres amb l'equip d'atenció al client per cancel·lar la comanda.
PAGAMENT
Ubuy no cobra res addicional a part d'enviament i els càrrecs personalitzats. Quan feu un pagament en una moneda determinada, el vostre banc podria cobrar la diferència en la moneda si l'import de la transacció és en dòlars dels EUA ($), euros (€) o qualsevol altra moneda.
A continuació es mostren les opcions de pagament habituals.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Es poden trobar altres opcions de pagament a la part inferior del lloc web
- Comproveu l'extracte bancari/de la targeta i comproveu si l'import s'ha invertit al vostre compte.
- Espereu 24 hores L'import deduït es revertirà automàticament al vostre compte.
- Poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència per obtenir més ajuda.
- Per a la duana pagada davant: els drets de duana/importació i impostos que es cobren a la caixa són una estimació de les taxes i no són exactes. Si les taxes duaneres reals superen les taxes duaneres estimades en el moment de fer la comanda, UBUY pagarà les taxes addicionals cobrades.
- Per a les duanes que no s'han pagat per avançat: les autoritats duaneres calcularan els drets i els impostos d'importació/duanes.
L'estat de la comanda en espera o cancel·lada significa que no hem rebut el vostre pagament. Si l'import de la comanda s'ha deduït del vostre compte i l'estat de la vostra comanda encara es mostra en espera o cancel·lat. Pots esperar uns quants dies perquè l'import s'inverteixi al vostre compte o contactar amb el nostre servei d'atenció al client per obtenir més ajuda.
campanyes i ofertes
Els T&C enumerats a les Campanyes i ofertes només són vàlids i aplicables durant un temps limitat. Aquests termes i condicions no s'apliquen als productes ja amb descompte.
Heu d'introduir el codi del cupó de descompte al camp corresponent a la pàgina del carretó o a la pàgina de pagament. Assegureu-vos que no hi hagi espais addicionals abans i després del codi o inserits entremig mentre escriviu o enganxeu el codi al quadre indicat.
El codi del cupó només s'aplica al preu del producte. Els descomptes no s'apliquen en despeses d'enviament i duanes.
privadesa i informació general
- Utilitzem cookies al nostre lloc web per recopilar estadístiques de visitants, amb finalitats publicitàries i per millorar l'experiència de l'usuari del nostre lloc web. És possible que actualitzem aquesta informació una i altra vegada segons sigui necessari.
- Us recomanem que visiteu aquesta pàgina amb regularitat per mantenir-vos actualitzat amb informació sobre les cookies que utilitzem al nostre lloc web.
- El vostre consentiment: - accepteu l'ús de galetes per part nostra i els nostres proveïdors de serveis fent clic a l'opció d'acceptar galetes mentre visiteu el nostre lloc web.
- Puc retirar el meu consentiment?
Sí. Si voleu retirar el vostre consentiment, haureu d'eliminar les cookies emmagatzemades al vostre dispositiu a la configuració del vostre navegador web. A més, canvieu la configuració del vostre navegador web per desactivar les galetes en el futur per evitar que s'emmagatzemin al vostre dispositiu.
Podeu trucar-nos, posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic o xat en directe en qualsevol moment mitjançant els detalls que es proporcionen a la pàgina "Contacteu-nos".
Els productes satisfets són aquells productes que organitzem dels venedors dels països de la botiga (EUA, Regne Unit, Xina, Japó, Hong Kong i Corea). Aquests productes us seran lliurats dins del període de temps seleccionat.
Els productes no satisfets són aquells productes que es posen a la vostra disposició a través de venedors de tercers. Aquests comerciants es troben fora dels respectius països de la botiga. Per tant, el lliurament d'aquests productes pot trigar de 10 a 40 dies. Accelerem els lliuraments un cop rebut l'enviament al nostre magatzem.
resolució de problemes
Esborreu les galetes del vostre navegador abans de fer una comanda.
- Aneu a eines
- Esborra l'historial
- Esborra les galetes
- Si us plau, continueu després de reiniciar/actualitzar el vostre navegador. .
Aquest camí pot ser lleugerament diferent segons el navegador que utilitzeu.
Si encara no podeu fer la vostra comanda, poseu-vos en contacte amb el nostre equip d'atenció al client per obtenir més ajuda.
seguretat
Tots els productes s'entreguen als clients mitjançant la factura en línia generada després del pagament correcte.
Totes les adreces de lliurament es registren a l'historial de comandes i els nostres respectius departaments les verifiquen abans del lliurament.
Si el sistema marca qualsevol transacció com a fraudulenta, ho comprovem analitzant tots els paràmetres utilitzats per detectar el frau. En cas de dubte, la transacció serà cancel·lada i reemborsada en un termini de 7 dies hàbils.
legitimitat
Ubuy és una plataforma de comerç electrònic global legítima amb la seva seu a Kuwait. És una plataforma de compres transfronterera de confiança amb milions de compradors a tot el món que creuen en la millor experiència de servei al client.
A Ubuy ens adherim estrictament a tots els protocols i polítiques de comerç electrònic als més de 180 països on operem. Ens esforcem per adaptar-nos constantment al món en constant canvi del comerç electrònic canviant i personalitzant les nostres operacions per satisfer totes les vostres necessitats i requisits.
Totes les transaccions realitzades a través d'Ubuy són altament segures. Utilitzem sistemes d'encriptació avançats en el nostre procés de pagament per garantir la seguretat i la protecció totals dels nostres valuosos clients En el cas de qualsevol esdeveniment improbable o disputes relacionades amb un producte incorrecte o danyat, es concedeix un reemborsament complet segons la política d'Ubuy.
Gràcies per tot el suport que ens heu donat durant aquests anys. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
fiabilitat
Ubuy ha lliurat més de 10.500.000 paquets des de la seva fundació el 2012. Ha estat proporcionant a milions de clients productes de marca i autèntics en més de 180 països del món. Amb seu a Kuwait, ofereix serveis de llocs web d'alta seguretat, utilitzant les últimes tecnologies; per oferir una experiència de compra en línia perfecta.
Ubuy ofereix un lloc web altament segur amb sistemes avançats d'encriptació per al procés de pagament per garantir una seguretat i protecció totals als nostres valuosos clients.
Ús de les últimes tecnologies seguresUbuy funciona amb HTTPS, que és un protocol de transferència més segur. Totes les comunicacions entre el vostre navegador i el lloc web estan xifrades, la qual cosa significa que totes les transaccions són més segures. Tota la informació personal està protegida per xarxes segures per garantir que tota la informació del client es mantingui segura i confidencial.
A més, la informació s'encripta mitjançant la tecnologia Secure Socket Layer (SSL) i el lloc web s'escaneja regularment. Totes les transaccions es processen a través d'un proveïdor de passarel·la i no s'emmagatzemen ni es processen als nostres servidors.
Protecció de lliurament i reemborsamentA Ubuy, la seguretat del vostre paquet ens importa. Sempre estem preparats per gestionar els vostres paquets durant qualsevol retard que pugui produir-se a causa de retards de vol o mal temps. Ens assegurem que els paquets us arribin de manera oportuna racionalitzant els procediments de despatx i treballant durant els dies festius nacionals.
Ubuy creu en la millor experiència de servei al client, en cas de qualsevol esdeveniment poc probable, es concedeix un reemborsament complet segons la política de reemborsaments d'Ubuy
Per obtenir informació completa, visiteu el nostre lloc web. Si teniu qualsevol dubte o consulta, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres en qualsevol moment a info@ubuy.com. Sempre estem preparats i encantats d'ajudar-vos i tenir la millor experiència amb nosaltres.